REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM PROFI PARTNER

DANE FIRMY I OPERATORA

Sklep internetowy pod adresem www.e-narzedzia.pl jest własnością firmy:
Profi Partner Spółka. z ograniczoną odpowiedzialnością. i Wspólnicy spółka komandytowa (dalej „Profi Partner Spółka. z o.o. i Wspólnicy sp.k.”) z siedzibą w 02-495 Warszawa, ul. Posag 7 Panien 6,

telefon +48 22 836 17 90

Fax+48 22 837 89 84

NIP: 527-261-96-44

Konto bankowe:

64 2490 0005 0000 4530 5454 7850

Profi Partner Spółka. z o.o. i Wspólnicy sp.k. zarejestrowana jest w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000431445

OFERTA

  1. Sklep internetowy działający pod adresem: www.e-narzedzia.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci Internet narzędzi, elektronarzędzi oraz produktów z branży narzędziowej
  2. Podane na stronie Sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Prezentowany katalog produktów wraz z cenami nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.
  3. Ceny wszystkich produktów w e-sklepie Profi Partner są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Ceny wyrażone są w polskich złotych i obowiązują w momencie złożenia zamówienia. Cena jest powiększana o koszty wysyłki zgodnie ze wskazanymi opcjami , których wyboru dokonuje klient. W podsumowaniu podawana jest łączna cena wraz z podatkiem od towarów i usług,
  4. Oferta prezentowana w sklepie internetowym jest stale dostępna. W wyjątkowych przypadkach braku towaru klient zostanie niezwłocznie powiadomiony drogą telefoniczną lub elektroniczną.
  5. Profi Partner Spółka. z o.o. i Wspólnicy sp.k. zastrzega sobie prawo możliwości odmowy realizacji zamówienia w przypadku wyczerpania asortymentu, o czym zamawiający zostanie powiadomiony drogą telefoniczną lub elektroniczną.
  6. Dokumentem potwierdzającym sprzedaż produktu jest paragon fiskalny lub faktura VAT, w zależności od opcji wybranej przez Klienta.
  7. Profi Partner Spółka. z o.o. i Wspólnicy sp.k. zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w ofercie.

ZAMÓWIENIA

Rejestracja

  • W celu złożenia zamówienia w sklepie internetowym PROFI PARTNER (na stronie www.e-narzedzia.pl), należy najpierw zarejestrować się. Klient dokonujący zakupu bez rejestracji musi wypełnić formularz zawierający jego dane osobowe.
  • Rejestracja polega na wybraniu linku „Rejestracja” umieszczonego w górnej części strony, obok koszyka z zakupami i wypełnieniu formularza. W polu „login” należy wpisać wymyśloną przez siebie nazwę Klienta lub e-mail. Posiadanie loginu i hasła jest niezbędne aby dokonać zakupu w e-sklepie.
  • Po wypełnieniu formularza, Klient otrzymuje na swój adres e-mail, link potwierdzający rejestrację w sklepie internetowym. Po potwierdzeniu rejestracji konto staje się aktywne. Dane Klienta podane w procesie rejestracji będą wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówienia. Dane pod żadnym pozorem nie będą przekazywane ani udostępniane osobom trzecim.

Koszyk

  1. Wszystkie towary, które Klient zamierza kupić, musi najpierw dodać do koszyka. Aby sprawdzić szczegóły swojego zamówienia należy wybrać link "W koszyku: .... produktów...." umieszczony obok ikonki koszyka z zakupami.. Koszyk zawiera listę produktów, wybranych przez Zamawiającego, ilość każdego towaru, jego cenę oraz wartość całkowitą zamówienia.
  2. Po przekierowaniu do Koszyka koszyku można:
  • zmienić ilość poszczególnych, wybranych i dodanych wcześniej do koszyka produktów, wpisując ją bezpośrednio do pola i kliknąć link „Aktualizuj koszyk”
  • usunąć produkt za pomocą przycisku „Usuń produkt z koszyka”
  • zamówić produkty wybierając opcję „Przejdź do zamówienia”
  • usunąć wszystkie produkty wybierając opcję „Opróżnij koszyk”
  • kontynuować zakupy klikając na "Wróć do sklepu"

Przyjęcie zamówienia do realizacji

  1. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest poprawne wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia oraz potwierdzenie go poprzez wybranie linku "POTWIERDZAM" w korespondencji z podsumowaniem zamówienia, otrzymanej drogą e-mail. Zamówienia przyjmowane są automatycznie (za pośrednictwem systemu informatycznego) poprzez witrynę internetową http://www.e-narzedzia.pl/ i przetwarzane są w dni powszednie. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 15:00, a także w soboty, niedziele i święta przetwarzane są w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu, w którym złożone zostało zamówienie.
  2. W przypadku chwilowego braku produktu w magazynie, czas oczekiwania może się nieznacznie wydłużyć, o czym Klient zostanie poinformowany e-mailem. W takim przypadku Klient ma możliwość :
  • zrezygnowania z całego zamówienia
  • zrezygnowania z brakującego aktualnie w sklepie produktu, po to, by paczka została wysłana jak najszybciej.

Potwierdzanie zamówienia

  1. Zamówienia, przesyłane wyłącznie na wskazany adres e-mailowy (zapisany jako "wyślij zamówienie" w arkuszu zamówień), są potwierdzane przez obsługę sklepu. Przesłanie zamówienia i podanie danych podczas rejestracji oznacza zgodę Klienta na komunikację droga elektroniczną i oświadczenie Klienta, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu internetowego, w tym w szczególności z możliwością odstąpienia przez Klienta będącego konsumentem od umowy, zgodnie z ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) i akceptuje jego postanowienia.
  2. Złożone zamówienia mogą być potwierdzane e-mailem lub telefonicznie (dlatego ważne jest podanie prawdziwych danych podczas rejestracji). Potwierdzenie zamówienia jest upewnieniem się, że zamówienie zostało złożone przez Klienta oraz ma na celu potwierdzenie wartości przesyłki i kosztów dostawy Aby zamówienie przeszło do dalszej realizacji Klient powinien zaakceptować, bądź odrzucić, przesłaną w e-mailu przez obsługę sklepu, wartość zamówienia i dostawy.
  3. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku, gdy Klient nie podał wszystkich wymaganych danych bądź wpisał je nie poprawnie. Po zaakceptowaniu przez Klienta zamówienia na podany przez Klienta adres e-mailowy obsługa sklepu przesyła potwierdzenie zawarcia umowy będące potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

Uwaga: Brak otrzymania w ciągu 3 dni roboczych, od złożenia zamówienia, jego potwierdzenia oznacza, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji.

Anulowanie zamówienia

  1. Możliwe jest anulowanie niezrealizowanego zamówienia na w pierwszym etapie jego składania poprzez zaznaczenie linku "ANULUJ" w korespondencji z podsumowaniem zamówienia, otrzymanej drogą e-mail lub w kolejnych etapach, nie później niż po zmianie statusu zamówienia na "zrealizowane". W tym celu należy wysłać odpowiednią informację na adres sklep@profipartner.pl.
  2. Złożone zamówienie można zmienić lub anulować tylko w przypadku, gdy przesyłka jeszcze nie została wysłana, tzn. przed zmianą statusu zamówienia na zrealizowane.
    O zmianie statusu zamówienia klient będzie informowany drogą e-mail

Faktury VAT

Osoby lub podmioty gospodarcze chcące otrzymywać fakturę VAT zobowiązane są do wpisania w odpowiednim oknie zamówienia numeru NIP. Wpisanie numeru NIP jednoznaczne jest ze zgłoszeniem chęci otrzymania faktury.

Zamówienia realizowane są w ciągu 2-7 dni roboczych od daty złożenia.

PŁATNOŚCI

  1. Klient sklepu www.e-narzedzia.pl ma możliwość dokonania wyboru najbardziej odpowiedniego dla siebie sposobu płatności. Płatność może być zrealizowana w następujący sposób:

  • płatność przy odbiorze
    Klient płaci przy odbiorze paczki kurierowi.
  • płatność w formie przedpłaty przelewem na konto Właściciela Sklepu
    Przedpłata przelewem polega na wpłaceniu należności za zamówienie na konto bankowe. Unikamy w ten sposób kontaktu z gotówką, przelewając środki z góry.
    Oto dane naszego konta bankowego potrzebne do przelewu:
    Alior Bank
    64 2490 0005 0000 4530 5454 7850
    Po wpłynięciu pieniędzy na konto przesyłka jest niezwłocznie wysyłana.
  • płatność on-line

Możliwość dokonania płatności za pomocą karty kredytowej, przelewem transferowym lub e-przelewem.

Płatności kartą kredytową to bardzo popularny, łatwy i wygodny sposób zapłaty. Dzięki nim płacić można kartą wydaną w Polsce, jak również za granicą. Dodatkowe zabezpieczenia gwarantują, że transakcje takie są bezpieczne. Transakcji można dokonać następującymi kartami płatniczymi: Visa, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club, PBK Styl, Polcard.

Przelewy transferowe i e-przelewy - usługa polega na pełnej integracji zakupu dokonanego w sklepie internetowym z rachunkiem bankowym. Podczas finalizowania zakupu wszystkie szczegóły przelewu są wypełniane automatycznie. Dzięki temu kupujący nie musi ręcznie wprowadzać kwoty ani numeru zamówienia, numeru rachunku ani innych danych niezbędnych do poprawnego wykonania wpłaty. Przelew realizowany jest natychmiast, w godzinach księgowania banku. Transakcji można dokonać następującymi przelewami transferowymi: mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, BPH Pay By Link, Pekao24 Przelew, Przelew24 BZWBK, Płacę z Interligo VIA Moje Rachunki, ING Online, Przelew z BPH, , Pekao24, Millenet, Deutsche Bank PBC, Kredyt Bank KB24, Inteligo PKO BP, Lukas Bank, CitiBank Handlowy, Invest Bank, BGZ, BOŚ, Fortis Bank, Przelew z mBank, Przelew z MultiBank, VW Bank Direct, Dominet Bank.

Płatności on-line należy dokonać po akceptacji wartości zamówienia i kosztów wysyłki wchodząc w zakładkę „Twoje zamówienia” w naszym sklepie internetowym.

Zamówienie przyjmowane jest do realizacji niezwłocznie, po otrzymaniu informacji o transakcji z serwisu DOT-PAY, obsługującego płatności on-line. /dogodną formę płatności należy zaznaczyć na formularzu zamówienia/

DOSTAWA

Produkty wysyłane są za pośrednictwem przesyłki kurierskiej FedEx.

Sposób dostawy dla przesyłek wysyłanych za pobraniem:

Koszty dostawy dla paczek krajowych :

Kurier FedEx (19,00 zł)

W przypadku złożenia przez Klienta kilku zamówień, każde z nich podlega odrębnemu przetworzeniu i realizacji oraz będzie wysłane oddzielnie /koszt wysyłki będzie odrębny dla każdego zamówienia/. W przypadku, gdyby Klient życzył sobie, aby wskazane przez niego zamówienia były połączone i wysłane w jednej przesyłce, proszony jest o kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z obsługą e-sklepu. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest otrzymanie odrębnego potwierdzenia zmiany warunków dostawy /dostarczenia kilku zamówień w jednej przesyłce/.

Sposób dostawy dla przesyłek wysyłanych po dokonaniu przedpłaty przelewem lub płatnością on-line*:

UWAGA: Ważne dla przesyłek krajowych! Do Wartości przesyłki będą doliczone koszt dostawy, podane w potwierdzeniu zamówienia otrzymanym od obsługi e-sklepu, w wysokości:

Kurier FedEx (15,99 zł)

UWAGA : powyższe koszty dotyczą wyłącznie przesyłek krajowych. Do paczek zagranicznych doliczany jest pełny koszt za przesyłkę /Klient o koszcie przesyłki jest informowany przez Dział Obsługi Klienta PROFI PARTNER, przed wysłaniem towaru. Paczka wysyłana jest dopiero po zaakceptowaniu przez klienta kosztu przesyłki/

Sposób dostawy dla przesyłek zagranicznych po dokonaniu przedpłaty przelewem lub płatnością on-line:

Kurier FedEx (85,00 zł)

Czas realizacji

Zamówienia realizowane są w ciągu 2-7 dni roboczych od daty złożenia. Zgodnie z ustawa z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. Nr 180, poz. 1495) Kupujący nabywając sprzęt elektryczny lub elektroniczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) sprzęt tego samego rodzaju do Sklepu, w którym kupił nowy produkt. Koszt przesyłki zużytego sprzętu ponosi Kupujący. Kupujący, chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie zużytego sprzętu.

Zwroty

Klient będący konsumentem zakupiony towar może zwrócić w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Podstawą przyjęcia zwrotu jest potwierdzenie zakupu towaru, którym może być np. paragon lub faktura. Do faktury w razie zwrotu zostanie wystawiona faktura korygująca.

  1. Zwracany produkt nie może mieć śladów używania: nie mógł być otwierany, uszkodzony, próbowany czy pozbawiony oryginalnego opakowania .
  2. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie produktu.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). W oświadczeniu o odstąpieniu do umowy Klient powinien wpisać nazwisko, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer telefonu, numer faksu i adres e-mail.
  4. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Klient może również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej Jeżeli Klient skorzysta z tej możliwości, obsługa sklepu prześle Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

  1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
  2. Zwrotu płatności Sklep dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.
  3. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Klient odsyła lub przekazuje zwracany produkt na adres: Profi Partner Spółka. z o.o. i Wspólnicy sp.k. 02-495 Warszawa, ul. Posag 7 Panien 6, (z dopiskiem „zwrot”). niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni.
  5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów.
  6. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  7. Do przesyłki należy załączyć dane osobowe oraz podać konto bankowe, na które ma zostać przelana zwracana kwota.

REKLAMACJE

  1. Jeżeli po otrzymaniu zakupionego produktu, Klient stwierdzi, że dotknięty jest on wadami lub jest uszkodzony, powinien niezwłocznie odesłać go na swój koszt, na adres Sklepu Internetowego PROFI PARTNER. Do odesłanego produktu należy dołączyć pisemny opis wady.
  2. W momencie odbioru przesyłki Kupujący powinien sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego powstałego podczas transportu lub niezgodności ilościowej dostarczanych towarów, należy spisać protokół reklamacyjny wraz z przedstawicielem firmy kurierskiej, co ułatwia proces rozpatrywania reklamacji.
  3. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany lub występuje niezgodność ilościowa, Kupujący w celu dochodzenia uprawnień związanych z niezgodnością towaru z umową powinien zgłosić niezgodność wysyłki z umową do Sklepu na adres e-mail: sklep@profipartner.pl , telefonicznie na nr +48 22 836 17 96, za pośrednictwem faksu nr +48 22 837 89 84 lub pisemnie na adres: Profi Partner sp. z o.o. i Wpsólnicy sp.k, 02-495 Warszawa, ul. Posag 7 Panien 6.
  4. Reklamacje na towary dostarczane przez Sklep są rozpatrywane zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego i Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r., poz. 827)
  5. Wszystkie produkty w sklepie internetowym posiadają gwarancję Producenta. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura VAT), który należy okazać. Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta.
  6. Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszonej reklamacji, produkt nią objęty zostanie wymieniony na inny, wolny od wad. Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów tego produktu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu do wyboru inne, dostępne produkty. W razie gdy producent przewiduje naprawę produktu po odesłaniu lub przekazaniu do wskazanego przez producenta serwisu zostanie on naprawiony zgodnie z warunkami gwarancji
  7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych po otrzymaniu reklamowanego produktu, a o jej wyniku Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony.
  8. Koszt powtórnej wysyłki towaru w przypadku uznanej reklamacji pokryje Profi Partner Spółka. z o.o. i Wspólnicy sp.k.
  9. Profi Partner . nie ponosi odpowiedzialności za skutki niewłaściwego użycia produktu, niezgodnego z informacją na ulotce lub opakowaniu.

POZOSTAŁE WARUNKI REGULAMINU

  1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.e-narzedzia.pl jest równoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień regulaminu.
  2. Profi Partner Spółka. z o.o. i Wspólnicy sp.k zastrzega sobie prawo do zmian treści niniejszego regulaminu bez powiadamiania.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta ( Dz.U.poz. 827 ze zm.)

ZASTRZEŻENIA PRAWNE

  1. Prawa autorskie - wszystkie informacje i zdjęcia produktów są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach www.e-narzedzia.pl użyte są w celach informacyjnych. Zdjęcia produktów mogą odbiegać kolorystycznie w stosunku do rzeczywistych produktów. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli.
  2. Ochrona danych. Sklep internetowy pod adresem www.e-narzedzia.pl zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostaną pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997, nr 133, poz. 883 ze zm.).
  3. Dane osobowe wprowadzone podczas rejestracji konta i składania zamówienia będą wykorzystywane jedynie w celu realizacji zamówień oraz usług.
  4. Dane osobowe i adresowe uzyskane od Klienta są przechowywane w bezpiecznym miejscu na naszym serwerze. Każdy ma prawo wglądu do swoich danych, ewentualnej korekty i usuwania.
  5. Klient ma prawo zrezygnować z usługi powiadamiając nas o tym. Adresy e-mail, uzyskane od Klienta są całkowicie bezpieczne. Zapewniamy, iż w jakikolwiek sposób nie zostaną przekazane bądź sprzedane osobom trzecim.
  6. Poprzez zarejestrowanie lub zalogowanie Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym do celów realizacji zamówienia oraz promocyjnych.
  7. Administratorem danych jest Profi Partner Spółka. z o.o. i Wspólnicy sp.k. z siedzibą w Warszawie, 02-495 Warszawa, ul. Posag 7 Panien 6.
  8. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Dlaczego miałbyś robić zakupy w sklepie internetowym?

  • Ze względu na wygodę - ofertę możesz spokojnie przeglądać w domu, nie tracąc czasu na dojazd, pytanie i szukanie produktów .
  • Szybkość - zamówienie składasz w ciągu kilku minut. Czas oczekiwania na przesyłkę waha się od 2 do 7 dni roboczych- w zależności od dostępności towaru.
  • Swoboda - u nas możesz oglądać i kupować produkty non-stop. Nasze strony działają 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.
  • Promocje – w naszym e-sklepie czekają na Klientów liczne upusty oraz prezenty.

Wszystkie uwagi, propozycje, komentarze prosimy kierować pod adresem:

Profi Partner Spółka. z o.o. i Wspólnicy sp.k.”) z siedzibą w 02-495 Warszawa, ul. Posag 7 Panien 6

Załącznik 1. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat Profi Partner Spółka. z o.o. i Wspólnicy sp.k.”) z siedzibą w 02-495 Warszawa, ul. Posag 7 Panien 6 e-mail: sklep@profipartner.pl– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(

– Data zawarcia odbioru)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.